DENEKAMP - Dinsdag 9 juni jl. hebben de leerlingen van basisschool De Zevenster te Denekamp een prachtige fair voor het goede doel georganiseerd. (En de papa’s en de mama’s hebben goed geholpen).
Onder andere heerlijk eten, mooi speelgoed, planten en eigengemaakte sieraden (armbandjes) zijn er verkocht voor het goede doel, nl. de Voedselbank Oost Twente. Er klonk muziek in de lokalen en alle kinderen straalden, wanneer hun kraampje bezocht werd. En wat een geweldige opkomst! En de opbrengst? € 1176,05 is het resultaat van een zeer succesvolle fair. Vrijdag 19 juni hebben de kinderen dit bedrag mogen overhandigen aan de vrijwilligers van de Voedselbank.