Eens per jaar wordt er een golftoernooi georganiseerd voor golfers die een band hebben met Losser. Traditiegetrouw vindt deze wedstrijd plaats op de banen van het Rijk van Sybrook tussen Lonneker en Oldenzaal.
Het toernooi staat open voor inschrijving voor alle golfers die:
• geboren zijn in Losser maar thans elders wonen
• wonen in Losser
• werken in Losser maar thans elders wonen
In 2025 waren er meer dan zestig deelnemers. Met de groeiende populariteit van het golfen, zal dit aantal dit jaar beslist overtroffen worden.
De datum dit jaar: 14 september
Ze beginnen de dag met koffie en krentewegge en sluiten ‘m af met een gemeenschappelijk diner.
Aanmelden kan door een mail te sturen naar Joost Nijland via